Pagina's

woensdag 1 november 2017

Born Pretty folie

Ik heb met folie een haat-liefdeverhouding. De ene keer geeft het geen probleem, de andere keer zit ik te klooien en komt er niks van terecht.
Bij Born Pretty zag ik folie dat er wat psychedelisch uitzag. Daar ben ik dol op dus die wilde ik perse hebben.

Stempelen met folie vind ik erg leuk.
Op m'n mat heb ik topcoat aangebracht en dit goed laten drogen. Ik heb gestempeld met plate BPL-024 en Moyra zwart. Ik heb de folie er meteen opgedrukt zodat deze op de stempelafbeelding gaat zitten. Ik heb een topcoat op waterbasis hierna aangebracht van Picture Polish - Revolution. Vervolgens heb ik de 'decals' van m'n mat gehaald en op m'n nagels aangebracht.


Ik vond dat ik de folie bij onderstaande nagels niet helemaal mooi had aangebracht. Dus ik heb vals gespeeld door er een flinke stempel overheen te gooien :-) Ik heb hiervoor plate BPL-026 voor gebruikt.


De folie komt in 16 stukjes en kost momenteel maar 1.59 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art producten.
Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...