Pagina's

maandag 6 november 2017

Born Pretty Gradient Series G007 Dream Dancing

Dit is een thermal lak die niet alleen op temperatuur reageert maar ook op UV. Ik heb geen UV lamp en de zon is niet meer zo uitbundig aanwezig dus dat gedeelte heb ik niet kunnen controleren.

De lak is heel sheer, ik had dat niet verwacht. Na 5 lagen had ik nog geen mooie dekking, dus heb ik gekeken hoe ik de lak anders kon gebruiken.


Ik ben begonnen met een donkere base. Met plate BPL-027 en witte stempellak heb ik de afbeelding gestempeld.
Hierna ben ik er een paar keer met de thermal lak overheen gegaan. De lak is wat stroperig dan wat ik gewend ben, maar hij doet z'n werk en de gradient is duidelijk te zien!


De gradient series nagellak kost momenteel 4.99 dollar. 
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art producten.
Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...