Pagina's

zaterdag 4 november 2017

Creative Shop 108 Halloween

Plate 108 van Creative Shop heeft zulke leuke afbeeldingen voor Halloween. Je kunt kiezen of je voor creepy of voor schattig wilt gaan.

Creative Shop 108

Natuurlijk horen pompoenen erbij! Ik heb de base met acrylverf gemaakt. Ik heb druppels witte, oranje en neon oranje acrylverf op m'n nagels gedaan en daarna met een stukje plastic erop gedrukt zodat het in elkaar ging overlopen. Na het stempelen heb ik het een matte topcoat gegeven.

Magere Hein in z'n bed vond ik zo schattig, dat ik besloten heb om de buitenste nagels leeg te laten. De base is Essence - Oh my glitter! Van de afbeeldingen heb ik stamping decals gemaakt die ik heb ingekleurd met acrylverf.

Dit is denk ik het mooiste spinnenweb dat ik ooit op een plate gezien heb.
Voor m'n base heb ik gesponst met lakken van Fair Maiden Polish. Erna ben ik er met een laagje INM Out The Door - Northern Lights overheen gegaan.
Vervolgens heb ik de afbeelding gestempeld.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...