Pagina's

maandag 13 november 2017

Creative Shop plate 110

Waarschijnlijk heb ik tegen de tijd dat het kerst is geen zin meer in kerstnagels, gelukkig heb ik daar nu nog geen last van.
Plate Creative Shop 110 heeft van alles wat en ook bij deze pakken de details zo goed!

Creative Shop 110
Ik ben hier begonnen met een paarse base en heb eroverheen gelakt met ILNP - The Magician. Omdat ik m'n nagels flink korter geknipt had, leek dit me wel een leuke afbeelding.

Over een witte base heb ik hier druppels witte, lichtgroene en donkergroene acrylverf aangebracht. Ik heb met een stukje plastic erop gedrukt zodat het in elkaar ging ovelropen. 
Van de hulst heb ik stamping decals gemaakt. Op m'n stempels heb ik ze ingekleurd met acrylverf. Na een topcoat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.

De kerstkransjes heb ik eerst op m'n stempel met rode acrylverf ingekleurd. Na een topcoat heb ik ze op m'n nagels geplaatst. De zuurstokjes heb ik gewoon zo gestempeld.

Soms haal je je inspiratie op de meest verschillende plekken. Afgelopen week zag ik wat kinderen spelen met een mat blauwe bal met koperkleurige accenten.
De blauwe lak die ik heb gebruikt is O.P.I - Yoga-ta get this blue en ik heb gestempeld met Teeez - Coffee to go. Hierna heb ik het een matte topcoat gegeven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...