Pagina's

zondag 31 december 2017

Born Pretty holo stempellak nr.05

Dit is een zwarte holografische stempellak.

Op de bovenste foto zie je dat het holo effect goed zichtbaar is. De accentnagel is Sally Hansen - Razz-berry.

Ik heb gestempeld met plate BPL-024. De neon roze is Hit the Bottle - I Pink, therefore I am! 
De holo lak stempelt geweldig goed. Niet zo donker als dat ik zou verwachten maar mooi genoeg.

Omdat ik de lak zo lekker vond stempelen heb ik er nog een mani mee gemaakt. De base is Essence - Instant Feeling en ik heb gestempeld met plate Floral BP-X44. Deze plate zie je binnenkort in een post langskomen.

De holo stempellak kost momenteel 5.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art spulletjes.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...