Pagina's

zaterdag 23 december 2017

Born Pretty thermal stamping polish nr. 2

Ik was erg benieuwd of deze thermal lak echt wel zou stempelen want veel thermal lakken die ik heb zijn erg dun. Zoals je kunt zien pakt deze goed. Hij droogt wel ontzettend snel dus je moet snel stempelen. Als je 'm als gewone lak gebruikt, is de snelle droogtijd erg fijn!

Ik ben hier begonnen met de base Essence - Instant Fun. Ik heb er nog ILNP - The Magician over gelakt maar dat zie je niet terug op de foto. Ik heb met plate Floral BP-X43 en de thermal stamping lak nr. 2 gestempeld. Over de plate schrijf ik binnenkort een review.


Ik was benieuwd hoe de lak als base zou staan en ik vind het een erg goede lak met een heel sterk thermal effect. Een bakje warm of koud water was niet nodig.
Ik heb met plate BP-01 gestempeld.

De thermal stamping polish kost momenteel 3.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Regelmatig komen er nieuwe nail art producten binnen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...