Pagina's

vrijdag 29 december 2017

Floral BP-X43

Plate Floral BP-X43 is echt een plate voor mij met die tierelantijntjes.


Ik ben hier begonnen met een donkerpaarse base en heb twee lagen eroverheen gelakt met Dance Legend - Why so sirius.
De afbeelding heb ik eerst met blauw gestempeld en erna met zwart.

Hier heb ik eerst met tealkleurige en witte acrylverf een base gemaakt. Met blauwe stempellak heb ik de afbeelding gestempeld.

Deze had ik laatst al gepost. Hier heb ik de thermal stempellak nr.2 van Born Pretty gebruikt.

Plate Floral BP-X43 kost momenteel 2.19 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig verschijnen er nieuwe nail art artikelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...