Pagina's

donderdag 4 januari 2018

Beauty BigBang: Christmas Nail Stamping Plate

Een leuke plate voor de kerst, maar ook goed te gebruiken voor de winter.

Plate: BeautyBigBang11 - De Christmas Nail Stamping Plate
Ik vond de sneeuwpop en pinguïn zo schattig, die wilde ik meteen gebruiken.
Ik heb eerst een base gemaakt met acrylverf. Ik heb witte en blauwe stippen op m'n nagels geplaatst en er met een stukje plastic op gedrukt zodat het in elkaar ging overlopen.
De sneeuwpop en pinguïn heb ik p m'n stempel ingekleurd met acrylverf en daarna op m'n nagels gestempeld.

 Ik ben nog steeds verslaafd aan flakies. Zo erg zelfs dat ik gisteren 16 extra potjes besteld heb van Golden Rose - Scale Effect. Ik heb ze met een sponsje aangebracht en erna een matte topcoat eroverheen. Ik vond de afbeelding er wel goed bij matchen.

De Christmas Nail Stamping Plate kost momenteel €1,99. Ze hebben wereldwijd gratis verzending.
Met de code MP10 ontvang je 10% korting.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...