Pagina's

donderdag 1 maart 2018

Beauty Bigbang heart, leaf plate

Zoals je op m'n papier swatch ziet, stempelt ook deze plate die ik van Beauty BigBang kreeg, weer heel mooi.
De heart, leaf plate van Beauty Bigbang
Over een zwarte base heb ik met lichtroze gestempeld, hierna heb ik het een matte top coat gegeven. Met een roze Sharpie stift heb ik op een stukje plastic gekrast, vervolgens heb ik een kwastje gedoopt in alcohol en hiermee heb ik de inkt gebruikt om delen van de afbeelding in te kleuren.                     


Ik heb roze, paarse, blauwe en witte druppels acrylverf op m'n nagels geplaatst. Hierna heb ik met een stukje plastic erop gedrukt zodat dit ging mengen. Vervolgens heb ik met Mundo de Unas - black gestempeld. 

De heart, leaf plate kost momenteel €2,11.
Beauty Bigbang heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijgje 10% korting.



2 opmerkingen:

  1. I don't know which mani I like better, both of them are eye-catching. Love the stamping patterns!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, I really love all the different images on this plate.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...