Pagina's

zaterdag 28 april 2018

Born Pretty stickers #2

Een makkelijke nail art tussendoor met stickers. Daar kwam ik tenminste achter toen ik bezig was. Ik dacht namelijk dat het water decals waren. Ik had de afbeelding in water gehouden maar deze kwam maar niet los. Nog wat langer erin gehouden maar nog steeds geen succes. Totdat ik erachter kwam dat het hele dunne stickers zijn :-)

Erg simpel maar ik vind de cactussen zo leuk!

Hier heb ik eerst een base met acrylverf gemaakt. Ik heb stippen witte, lichtblauwe en blauwgroene acrylverf op m'n nagels geplaatst en dit aangedrukt met een stukje plastic zodat de kleuren in elkaar gingen overlopen.
Ik heb over deze stickers geen top coat aangebracht en na een nacht slapen, zaten ze er nog perfect op!

Een velletje stickers kost momenteel 0.99 dollar, ze hebben verschillende zomerse designs. 
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art producten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...