Pagina's

zondag 1 april 2018

Kaleidoscope magneet stempellak en Pet'la Plate - Flake no more

Ik had weinig inspiratie, maar toch zin om m'n nagels te doen. Meestal ga ik dan voor lakken die ik mooi vind en 9 van de 10 keer is dat bij mij multichrome en flakies. Zo ook deze keer!

Ik ben begonnen met de magneet (stempel)lak Kaleidoscope by El Corazon - 60 Duo Fairytale Cat. Ik heb drie lagen aangebracht en bij twee lagen heb ik de magneet erbij gehouden. Toen ben ik er met een laagje flakies overheen gegaan van ILNP - Looking Glass. Ik was benieuwd of de andere magneet stempellak van Kaleidoscope te zien was over deze base en dat lukte. Het is Kaleidoscope - 61 Duo Amazing Cat met plate Pet'la Plate - Flake no more.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...