Pagina's

vrijdag 4 mei 2018

Beauty BigBang Light purple duochrome 008

Dit is een sterke multichrome! Ze noemen 'm lichtpaars maar ik ben groen, blauw, roze en paars tegengekomen terwijl ik m'n nagels draaide. Mijn multichrome verslaving is nog lang niet over en dit potje is een hele mooie aanvulling op m'n collectie.



Ik ben begonnen met een zwarte base en heb daar twee lagen duochrome 008 overheen gelakt. Hiermee was die dekkend.

Moet je deze close up zien. Ik ben verliefd!!

Met een matte top coat:

Dit is de eerste keer dat ik m'n nagels met stempelen minder mooi vind. Ik heb gestempeld met Beauty BigBang 09 maar deze lak is van zichzelf al mooi genoeg.

De light purple duochrome 008 met nummer SKU: J6426TM-8A kost momenteel €5,02.
Beauty BigBang heeft wereldwijd gratis verzending. 
Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...