Pagina's

woensdag 9 mei 2018

Multichrome en Lina Twirls & Swirls 01

Ik had zin om een gradient te maken en wat klooien met de plate die een 'blank image spot' heeft. Ik had het al vaker geprobeerd maar zonder succes. Een full gradient stempelen is een stuk sneller dan telkens sponsen. Maar wat ik ook probeerde met verschillende lakken, manieren van scrapen, meerdere stempels, het wilde niet. De middelste kleur pakte maar niet en die is best belangrijk in een gradient :-)
Ik was behoorlijk pissig want ik had echt zin om m'n nagels te doen. Ik besloot om dan maar over m'n gestempelde met een zwarte stempellak te lakken en iets anders te gaan maken.

Ik had geen idee wat ik wilde maken en was benieuwd hoe Catrice - Ocean Drive over zwart zou staan. Deze shimmer top coat heeft blauwe fijne glitters die af en toe naar paars kleuren. Best mooi eigenlijk. Ik besloot om verder te gaan met nog meer multichrome want immers, more is less ;-)
Ik heb plate Lina - Twirls & Swirls 01 gebruikt. Met Kaleidoscope - Enchanted Forest 55 heb ik links over m'n glitter base gestempeld. Hierna heb ik met Born Pretty - Purple Shimmer in het midden gestempeld met dezelfde plate.

Sommigen vinden het misschien een beetje too much maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Zeker als het matte is!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...