Pagina's

woensdag 13 juni 2018

Valentine's Day BP-L004

Deze Valentijnsdag plate heeft zulke schattige afbeeldingen. Je kunt er een hoop verschillende mani's mee maken.


Ik ben hier begonnen met een witte base. De afbeelding heb ik in zwart gestempeld en daarna heb ik het een matte top coat gegeven. Ik heb m'n Sharpie stiften gebruikt om de afbeelding in te kleuren. Op een stukje plastic heb ik met de stift gekrast, hierna heb ik een kwastje gedoopt in alcohol en zo gebruikte ik de inkt van het plastic om het op m'n nagels in te kleuren.



De afbeelding van de jongen en het meisje vind ik zo schattig!! Ik heb ze op m'n stempel ingekleurd met acrylverf en daarna op m'n gesponste gradient aangebracht.
Op m'n andere nagels heb ik met Mundo de Unas - wit en Kaleidoscope - Neon Pink gestempeld over een zwarte base.

Plate Valentine's Day BP-L004 kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art artikelen.



2 opmerkingen:

  1. So cute! I like both manicures, they are done perfectly, but my favourite is the second manicure :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...