Pagina's

zondag 22 juli 2018

Beauty BigBang XL-16

Met deze geometrische plate kun je erg veel verschillende kanten op. Ik geef je hieronder twee ideeën.

Ik heb hier eerst een gradient gesponst met wit en fuchsia in het midden. De afbeelding heb ik precies andersom ook als een gradient gestempeld.

Ik heb hier gekozen voor een accentnagel omdat ik dat er meer uit vind springen dan wanneer ik ze allemaal op die manier had gemaakt.
De lakken die ik heb gebruikt zijn allemaal van Kiko: Lime Green, Iris, Azalea en Mint Milk.
De accentnagel is een stamping decal. Ik heb deze op m'n stempel gelaten en ingkeleurd met de Kiko lakken. Na een top coat heb ik het op m'n nagel geplaatst.
Uiteindelijk heb i alles nog een matte top coat gegeven.

Beauty BigBang-XL16 met SKU: BBBXL-016 kost momenteel €3,08. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...