Pagina's

zondag 12 augustus 2018

Beauty BigBang XL-011

Deze plate is een zomerse combinatie van abstracte en meer realistische afbeeldingen!

De lila base is Sally Hansen - Leapin' Lilac. Op m'n buitenste nagels heb ik met L.A. Girl - Genesis een gradient gesponst.
Van de bloemen heb ik stamping decals gemaakt. Op m'n stempel heb ik ze ingekleurd met acrylverf. Na een top coat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.


Ik ben hier met een zwarte base begonnen. Met wit heb ik gestempeld. Na een top coat heb ik een matte top coat aangebracht.
Met Sharpies heb ik de afbeelding ingekleurd. Ik doe dat door met m'n Sharpie op een stukje plastic te krassen. Hierna doop ik een kwastje in alcohol, pak ik de inkt op en kan zo makkelijk de afbeelding inkleuren.


Beauty BigBang-XL11 met SKU: BBBXL-011 kost momenteel €2,62. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.


2 opmerkingen:

  1. Both manicures are beautiful, my favourite is the first manicure, really gorgeous! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...