Pagina's

zondag 19 augustus 2018

BP-PL01 Moonstone - Pearl Lustre Series

Dit lakje komt uit de Pearl Lustre Series en heet Moonstone. Deze parelmoer lak kan je over verschillende base kleuren lakken met verschillende effecten.




Ik was heel benieuwd hoe deze kleur zou staan over verschillende base kleuren.

De paarse base vond ik erg mooi, het is Salon Perfect - Purple POP! Ik ben er met Moonstone overheen gegaan en heb gestempeld met Kaleidoscope - Fuchsia en plate Floral BPX-L018. Na een gewone top coat heb ik nog een matte top coat aangebracht.

Ik was heel benieuwd of ik ook met Moonstone kon stempelen. Zoals je ziet lukte dat! Ik heb hier plate BPL-024 voor gebruikt. Na een gewone top coat heb ik nog een matte top coat aangebracht.


De lakken van de Pearl Lustre Series kosten momenteel 3.99 dollar per stuk. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

  1. It has a beautiful effect, I like it! And, I adore the stamping manicure, it seems that Moonstone stamps good too! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yes, I really love it when a polish like that also stamps!!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...