Pagina's

donderdag 6 september 2018

Infinity Nails-148 en Stampholic 7

Ik heb de titel van m'n blogpost maar even neutraal gehouden.

Iemand die me erg dierbaar is heeft laatst de diagnose baarmoederhalskanker gekregen. Het vervelende is dat je diegene wilt geruststellen maar dat gaat niet.
Continu gaat ze door m'n hoofd en als ik er al zoveel mee bezig ben, hoe zwaar zal zij het dan wel niet hebben!
M'n nagels zijn voor mij altijd mijn beste therapie. Ik huil niet snel dus als m'n emoties hoog zitten, helpt het om lekker rustig m'n nagels te doen en door een gerichte nail art ben ik in gedachte toch bij haar.

Ik heb de plates Infinity Nails-148 en Stampholic 7 gebruikt. De teal stempellak is van Dashica en de teal base op m'n middelvinger is P2 - Never 2 much.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...