Pagina's

zondag 9 december 2018

BP Gypsy Water Series BP-GW06 Taj Mahal

Van duochrome en multichrome lakken kan ik echt nog steeds geen genoeg krijgen.
Ook vandaag heb ik weer zo'n pareltje. Het is BP-GW06 Taj Mahal uit de Gypsy Water Series.


 Ik ben begonnen met een zwarte base en heb er twee lagen Taj Mahal overheen gelakt.

Het gebeurt me niet vaak maar ik heb er geen nail art op gemaakt. Deze kleur is al bijzonder genoeg van zichzelf.

In de macro zie je de kleur nog eens goed. Ik blijf me verbazen bij multichrome lakken dat je zoveel kleur kunt krijgen met maar één lak.

De lakken van de Gypsy Water Series kosten momenteel 4.59 dollar per stuk. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...