Pagina's

zondag 2 december 2018

Sinterklaas

Natuurlijk moet er ook een Sinterklaas nail art komen.

Afgelopen vrijdag waren de Rommelpieten geweest op school en woensdag gaan we de surprises doen.
Ik heb 27 kinderen in de klas dus het is weer een uitdaging om er voor te zorgen dat de aandacht bij de laatste surprise er ook nog steeds is. Gelukkig heb ik bijna 15 jaar onderwijs ervaring dus dat moet helemaal goed komen, hoop ik, haha.

Ik had nog zelfgemaakte water decals liggen. Zoals je ziet, heb ik niet een super printer dus de afbeeldingen zijn niet heel scherp en ook het aanbrengen gaat altijd net iets lastiger dan bij water decals die ik heb gekocht.
Van plate SdP-18 van Dashica heb ik een stamping decal gemaakt door deze op de stempel in te kleuren met acrylverf. Ik blijf dat zo'n leuke afbeelding vinden!


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...