Pagina's

zondag 13 januari 2019

Drip Marble

Het was al een tijdje geleden dat ik een drip marble gemaakt had. Ik vind het zo leuk om te maken!
De lakken die ik gebruikt heb zijn: Hema - 442 (lichtblauw), Essence - Intergalactic Adventure, Cadillacquer - Love Like Winter en Sinful Colors - Love Nails. Deze laatste heb ik ook op m'n twee buitenste nagels gelakt, met een zwarte base eronder.

Gisteravond heb ik de drip marble op een plastic dekseltje gemaakt en vandaag kon ik ze er goed vanaf trekken en een beetje op maat knippen. Ik heb eerst een doorzichtige lak op m'n nagels gelakt en heb toen de marble erop gedrukt.

Voor de drip marble gebruik ik de manier van My Simple Little Pleasures. In deze video zie je hoe ze het doet.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...