Pagina's

donderdag 7 februari 2019

Beauty BigBang XL-065

Ik weet nog toen ik jong was, had ik een pauwenveer. Wat vond ik dat ding toch mooi, ik denk dat mijn liefde voor multichrome toen al aanwezig was. Deze plate heeft de prachtigste veren.


Hier ben ik met Cirque Colors - Nocturne als base begonnen. De veren heb ik gestempeld met Kaleidoscope - Storm Cloud. Hierna heb ik het nog een matte top coat gegeven.

 

Voor de 'pauwenlook' kon ik niet kiezen tussen groen, paars en blauw; dus heb ik het allemaal gecombineerd.
Ik begon met China Glaze - Unpredictable, deze is erg mooi in het flesje maar op de nagel vond ik 'm erg tegenvallen. Ik ben er met een dikke laag Kaleidoscope - Duo Amazing Cat overheen gegaan en heb m'n magneet erbij gehouden. Hierdoor zie je de China Glaze ook weer terug en ik vind het zo wel een aparte base kleur.
Ik heb gestempeld met Kaleidoscope - Enchanted Forest. Hierna heb ik het een matte top coat gegeven.



Beauty BigBang-XL065 met SKU: BBBXL-065 kost momenteel €2,62. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...