Pagina's

donderdag 21 maart 2019

Beauty BigBang XL-059

Vorige week heeft zo'n beetje de hele week geregend in Nederland, deze plate kwam dan ook precies op tijd!

Ik denk dat m'n kat zo de afgelopen week ook heeft gezeten toen we naar ons werk waren. Ze haat regen en is dan ook niet buiten te krijgen.
Als base heb ik F.U.N Lacquer - Foggy gebruikt. Van de afbeeldingen heb ik stamping decals gemaakt. Op m'n stempel heb ik ze ingekleurd met acrylverf. Na een top coat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.



Ik ben hier met een witte base begonnen. De afbeeldingen heb ik op m'n stempels ingekleurd met acrylverf. Na een top coat heb ik ze op m'n nagels geplaatst.


Beauty BigBang-XL059 met SKU: BBBXL-059 kost momenteel €3,59. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...