Pagina's

zaterdag 30 maart 2019

Born Pretty Spring Garden-L003

Deze afbeeldingen vind ik iets magisch hebben. Vaak ga ik voor afbeeldingen die m'n hele nagels bedekken. Het is leuk om een keer iets anders tussendoor te doen.

Ik heb hier eerst een gradient gesponst. Er is bijna niks van terug te zien; de kleuren zitten te dicht bij elkaar. Beetje zonde van m'n tijd dus.
De afbeelding heb ik met Mundo de Unas - Gold gestempeld en erna heb ik het een matte top coat gegeven.

Ik ben hier voor een base van acrylverf gegaan. Ik had dit al een tijdje niet gedaan en ik had er wel weer zin in. Ik heb eerst m'n nagels wit gelakt. Nadat dit droog was, heb ik druppels witte, roze, paarse en turquoise acrylverf op m'n nagels aangebracht en hier met een stukje plastic op gedrukt. Zo gaan de kleuren in elkaar overlopen en ziet elke nagel er anders uit. De clean-up is erg makkelijk want de natte acrylverf kun je met een kwastje en water weghalen.
De afbeelding heb ik gestempeld met Mundo de Unas- Black.


Plate Born Pretty Spring Garden-L003 met artikelnummer: #42518, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...