Pagina's

zondag 7 april 2019

Beauty BigBang XL-064

De lente is begonnen en de vogels beginnen aan hun nestjes. Ik hou ervan!
Deze plate kun je ook heel goed voor de herfst gebruiken, maar daar wil ik voorlopig nog niet aan denken!


Ik ben hier begonnen met een water marble. Vervolgens heb ik de bloemen gestempeld. Met zwarte acrylverf heb ik de ruimtes tussen de bloemen op m'n nagels ingekleurd.

Op m'n accentnagel heb ik een radial gradient gesponst met Essence - Instant Summer en Sinful Colors - Pink Forever.
Op m'n andere nagel heb ik de afbeelding over een witte base gestempeld. Na een matte top coat heb ik de inkt van m'n Sharpies gebruikt om de bloemen in te kleuren.

Beauty BigBang-XL064 met SKU: BBBXL-064 kost momenteel €3,20. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...