Pagina's

woensdag 15 mei 2019

Born Pretty Blooming nail polish

Dit is 'Blooming Nail Polish'. Het lijkt op een jelly lak maar werkt meer als inkt. Ik heb de blauwe kleur: Do A Wish en de roze kleur: Accompany With Me.


De site zegt me dat dit over gellak moet maar daar werk ik niet mee.
Ik was benieuwd hoe ik deze lak kon gebruiken met gewone nagellak en heb wat zitten spelen op nep nagels.

Meestal gebruik ik met alcohol inks een matte top coat waardoor de inkt beter pakt. Dat is handig met inkleuren maar minder als je voor een effect met vlekken wil gaan. Bij al m'n test heb ik met alcohol gewerkt.
Door de kleuren over elkaar heen te gebruiken krijg je al snel een viezig kleurtje, zoals op de eerste nagel. Bij de eerste drie nagels ben ik vooral bezig geweest met hoe je de kleuren kunt plaatsen.

Op de vierde nagel heb ik gewerkt over een matte top coat maar er gebeurde niet veel bijzonders.

Met de vijfde nagel was ik heel blij. Ik heb de nagel goed nat gemaakt met alcohol en daarna druppels erop geplaatst. Dit effect wilde ik op m'n nagels uitproberen. Ik had m'n nagels gelakt en een gewone top coat aangebracht. Na de alcohol en de druppels lak kreeg ik dit effect helaas niet. M'n nep nagel heeft een andere ondergrond en daar had ik geen top coat over aangebracht. De reactie van de lak was dus heel anders. 

Vervolgens heb ik m'n nagels verschillende top coats gegeven. Waaronder Ünt peel off base coat. Deze gaf een leuk effect. De andere top coats gaven weinig verschil. Het effect met Ünt gaf op sommige plekken barstjes (zie zesde nagel). 

De lakken uitproberen met alcohol op verschillende ondergronden
Op onderstaande foto heb ik de lakken met een klein kwastje en alcohol op een matte ondergrond aangebracht.

Over m'n witte base heb ik Ünt peel off base coat aangebracht. Ik heb m'n nagels nat gemaakt met alcohol en druppels lak erop geplaatst. Ik vind het zo leuk hoe de lak reageert dat het moeilijk is om te stoppen. Op m'n pink en ringvinger zie je goed de barstjes in de lak.

Deze heb ik op dezelfde manier als bovenstaande nagels gemaakt. Hier ben ik wat eerder gestopt zodat het effect goed te zien is.

De blooming nail polish met artikelnummer: #46213, kost momenteel 2.79 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...