Pagina's

zondag 19 mei 2019

Born Pretty - Spring Garden-L007

Deze plate heeft veel verschillende soorten bloemen.
Ze zijn perfect om in te kleuren. Dat heb ik deze keer ook gedaan.


Bij allebei m'n mani's ben ik begonnen met een witte base en heb de afbeeldingen op m'n nagels ingekleurd met Sharpies.
Ik heb dat gedaan door met m'n Sharpie op een stukje plastic te krassen. Met een kwastje dat ik gedoopt had in alcohol, kon ik de inkt van het plastic opplakken en zo de afbeeldingen inkleuren.




Plate Born Pretty Spring Garden-L007 met artikelnummer: #46111, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...