Pagina's

zondag 26 mei 2019

Born Pretty Spring Garden-L010

Deze plate heeft veel verschillende afbeeldingen. Naast het gewone stempelen kun je aan de slag met leadlight, stamping decals maken of iets met 'negative space' zoals de 4e en 6e afbeelding boven.



Van het bloemenmeisje heb ik een stamping decal gemaakt. Op m'n stempel heb ik de afbeelding ingekleurd met acrylverf. Na een top coat heb ik deze op m'n nagels geplaatst.
Op de andere nagels ben ik op de leadlight manier te werk gegaan. Over een zwarte base heb ik met wit gestempeld. Na een matte top coat heb ik de inkt van m'n Sharpies gebruikt om in te kleuren. Ik heb dat gedaan door met de Sharpie op een stukje plastic te krassen en met een kwastje gedoopt in alcohol kon ik de inkt 'oppakken' en op m'n nagels inkleuren.

Ik ben hier begonnen met een witte base.
Op m'n sponsje heb ik stippen gezet met gele, roze en blauwe nagellak en op m'n nagels gesponst. Deze kleuren mengen goed met elkaar en zo krijg je een eindresultaat met veel kleur en niet een bruine vlek.
Hierna heb ik de afbeelding met zwart gestempeld.

Plate Born Pretty Spring Garden-L010 met artikelnummer: #46114, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...