Pagina's

zondag 23 juni 2019

Born Pretty Artist-L004

Dit is wel een hele artistieke plate. Ik ben niet heel goed in 'minimal art' en had wat moeite om hier iets mee te maken.


De afbeelding van de sigaret heeft ook nog een gezicht erbij maar dit paste niet op m'n nagel.
De zwarte nagels heb ik een flinke top coat gegeven. Met witte nagellak heb ik wat witte stipjes aangebracht en met een kwastje, gedoopt in remover, ben ik er overheen gegaan.

Ik heb de hoofden gestempeld over een witte base. Met m'n Sharpies heb ik rest van de nagels ingekleurd.

Plate BP Artist-L004 met artikelnummer: #46154, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...