Pagina's

zaterdag 1 juni 2019

Born Pretty Spring Garden-L006

Deze plate staat bomvol. Er staan zulke leuke afbeeldingen op maar m'n creativiteit liet me een beetje in de steek om meer afbeeldingen met elkaar te combineren.


Ik heb een gradient gesponst met Hema - 807, Essence - Instant Party en Essence - Instant feeling.
Met zwart heb ik de takjes gestempeld en daarna heb ik het een matte top coat gegeven.

Over een paarse base heb ik twee lagen Painted Polish - Fierce in facets aangebracht.
Met Mundo de Unas - Gold heb ik afbeeldingen gestempeld.

Plate Born Pretty Spring Garden-L006 met artikelnummer: #46110, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...