Pagina's

vrijdag 21 juni 2019

Nicole Diary-L05

Deze plate staat vol met bloemen. Echt perfect voor de lente en zomer.


Ik ben begonnen met twee lagen Sinful Colors - Let's Talk. Daar ben ik overheen gegaan met de glitter top coat Catrice - Ocean Drive.
Ik heb de afbeelding gestempeld met Mundo de Unas - Black. Met een dotting tool heb ik stippen gezet met Kaleidoscope - Duo Fairytale Cat.
Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.


Ik ben hier begonnen met een witte base. Op de plate heb ik geel, blauw en roze heen en weer gescrapet. Simpel maar wel lekker zomers!


Plate Nicole Diary L-05 met artikelnummer: #46450, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.













1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...