Pagina's

zaterdag 6 juli 2019

Beauty Big Bang-XL-072

Ik vind dit echt een hele bijzondere plate.

Ik ben hier begonnen met een lila base Essence - Creating memories. Daar ben ik overheen gegaan met de flakies van Golden Rose - Scale Effect 13. Hierna heb ik de afbeelding met zwart gestempeld. In het hart heb ik nog wat losse flakies aangebracht van Essence - Party in a bottle. Uiteindelijk heb ik de afbeelding nog eens gestempeld met paars.

Ik heb hier een radial gradient gesponst met Sinful Colors - Snow me white en Parrot Polish - Pink Piranha. Ik heb de afbeelding met wit gestempeld en daarna een matte top coat gegeven.

Beauty BigBang XL-072 met SKU: BBBXL-072 kost momenteel €2,66. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...