Pagina's

zaterdag 27 juli 2019

Born Pretty Fracture Of Rebirth-L001

Deze plate vind ik zo grappig. Ik was alleen heel bang dat ik een soort karma over me heen zou roepen door met barsten op m'n nagels te lopen, zeker nu ze al wat langer zijn, maar gelukkig zijn m'n nagels heel gebleven.


Ik ben hier met een zwarte base begonnen en heb met grijze lak van Mundo de Unas de afbeeldingen gestempeld. Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.

De kat heb ik op m'n stempel ingekleurd en op m'n nagels geplaatst over het gat dat ik gestempeld had. Ik ben er nog met wat acrylverf overheen gegaan zodat het meer op een gat lijkt waar de kat uitkomt maar ik denk dat ik beter met donkere kleuren had moeten werken.

Plate Born Pretty Fracture Of Rebirth-L001 met artikelnummer: #46392, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...