Pagina's

zaterdag 20 juli 2019

Born Pretty PureWorld-L001

Wat een prachtige natuurlijke plate! De vlinder linksonder vind ik zo mooi, die wil ik zeker snel gebruiken!

Ik ben hier begonnen met een witte base. Ik wilde er iets groens op dat niet te veel zou opvallen. Ik heb lichte- en donkergroene acrylverf heel erg verdund met water en waterige stippen op m'n nagels geplaatst. Met een schoon kwastje ben ik er weer in gegaan om het water op te zuigen. Zo krijg je wat vage kringen. Vervolgens heb ik de takjes met Mundo de Unas - Black gestempeld.


Deze afbeelding heb ik over een witte base gestempeld. Ik heb met m'n Sharpies op een stukje plastic gekrast en met een kwastje gedoopt in alcohol, de inkt opgepakt om zo de afbeelding op m'n nagels in te kleuren.

Plate Born Pretty PureWorld-L001 met artikelnummer: #46393, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...