Pagina's

zondag 14 juli 2019

Born Pretty SharingBeauty-L002

Ik vind dit een beetje een dromerige plate en ik wilde ook voor dat effect gaan.


Ik ben hier begonnen met een paarse base en wilde daar een rokerig effect overheen maken. Toen ik ermee bezig was vond ik het niet echt mooi worden. Ik had geen zin om alles eraf te halen dus ben ik er overheen gegaan met wat flakies en ik heb acrylverf gesponst. Hierna heb ik verschillende afbeeldingen van de plate gestempeld.

Ik ben hier begonnen met een witte base. Met acrylverf heb ik druppels op m'n nagels geplaatst (wit, roze, paars en koper). Ik heb hier met een stukje plastic op gedrukt zodat de kleuren gingen mixen.
De vogel en het elfje heb ik op m'n stempel ingekleurd. De vlinders en veer heb ik eerst met zwart gestempeld en daarna met goud. Met een kleine dotting tool heb ik met zwarte acrylverf stippen geplaatst.


Plate BP SharingBeauty-L002 met artikelnummer: #46391, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...