Pagina's

zaterdag 17 augustus 2019

Beauty BigBang XL-074

Ik heb m'n nagels een flinke knipbeurt gegeven. Dit heb ik gedaan omdat ik 2,5 week op vakantie ging. Ik ga dan voor een multichrome lak en heb er dan verder geen omkijken naar. Als ik wel voor een nail art en lange nagels ga, begint het te kriebelen en wil ik ze graag doen. Maar dat is niet handig tijdens een rondreis door Java en Bali.

Voordat ik ging heb ik nog even een nail art gemaakt. Ik vind dat altijd heel lastig op korte nagels omdat ik dat minder mooi vind. Met deze was ik trouwens wel erg blij.

De paarse base is P2 - Forbidden. Die zit ook onder m'n accentnagel maar daar ben ik nog overheen gegaan met twee lagen Essence - Time for romance.
Ik heb gestempeld met Mundo de Unas - Lilac en plate Beauty BigBang XL-074.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...