Pagina's

woensdag 11 september 2019

Beauty BigBang XL-085

Deze plate vind ik zo apart. Ondanks de dunne lijntjes, stempelt deze perfect!


Ik ben hier begonnen met een zwarte base. Op de plate heb ik de volgende lakken van Mundo de Unas aangebracht: 4 Blue, 11 Yellow en 20 Fuchsia. Na wat heen en weer scrapen waren de kleuren wat gemixt en heb ik het gestempeld. Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.

Ik heb hier een base gesponst met Parrot Polish - Pink Piranha en P2 - Forbidden. Nadat ik de afbeelding had gestempeld, ben ik er met een matte top coat overheen gegaan.

Beauty BigBang XL-085 met SKU: BBBXL-085 kost momenteel €2,71. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...