Pagina's

donderdag 26 september 2019

Born Pretty Outer Space-L002

Deze plate van Born Pretty heet: Outer Space-L002.


M'n base is een mengeling van alles dat om me heen stond en wat ik mooi vond. Gewone nagellak, flakies en acryl verf.
Ik heb eerst wat sterren gestempeld en vervolgens de afbeelding met zilverkleurige stempellak.

Ik heb hier een gradient gesponst met Parrot Polish - Orangutan Orange en Bloom Tarantula Purple. Van de maan heb ik een stamping decal gemaakt en deze eerst ingekleurd op m'n stempel.


Plate Born Pretty - Outer Space-L002 met artikelnummer: #46458, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...