Pagina's

zondag 29 september 2019

Born Pretty - Texture-L001

Ik vind deze plate geweldig! Onderaan zie je afbeeldingen die de nagel bijna helemaal bedekken, met de dunnere lijntjes kun je nog wat extra accenten aanbrengen.

Ik ben hier begonnen met een witte base. Ik heb eerst een gedeelte gestempeld met Mundo de Unas - Light Grey, daarna heb ik nog een keer gestempeld waar ik zwart en grijs heb gemengd. Hierna heb ik nog een paar kleine stukjes zilver gestempeld.

Deze vind ik erg leuk geworden. Ik ben voor een afbeelding gegaan die m'n nagels grotendeels bedekt, ik heb voor die afbeelding verschillende kleuren gemengd.
Hierna heb ik nog wat dunnere lijntjes gestempeld op de plekken die wat meer kleur konden gebruiken.

Plate Born Pretty - Texture-L001 met artikelnummer: #46961, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...