Pagina's

vrijdag 21 februari 2020

Nicole Diary-122 van Born Pretty

Plates met landschappen zijn altijd welkom bij mij. Deze heeft veel silhouetten, ik vind het dan mooi om voor een 'avond' look te gaan, met ondergaande zon.


Met paarse, roze en gele lak heb ik een gradiënt gesponst. De bergen en luchtballon heb ik op m'n stempel ingekleurd met acrylverf en daarna op m'n nagels geplaatst.

Ik heb eerst een gradiënt gesponst met roze en paarse lak (op m'n middelvinger andersom). Hierna ben ik er overheen gegaan met een laagje Polished for Days - Aktaia.

Plate Nicole Diary - 122 met artikelnummer: #47641, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...