Pagina's

zondag 29 maart 2020

Born Pretty - Pure World-L002


Op m'n siliconen mat heb ik deze base gemaakt. Ik heb wat druppels nagellak bij elkaar geplaatst en hier met m'n stempel een paar keer op gedrukt. Toen het goed droog was, heb ik een top coat aangebracht en het op m'n nagels geplaatst.
De afbeelding heb ik op m'n stempel ingekleurd met koperkleurige acrylverf.

Op m'n middelste nagels heb ik eerst een gradiënt gesponst. De afbeeldingen heb ik gestempeld met wit. Na een matte top coat heb ik de afbeelding ingekleurd met de inkt van m'n Sharpies. Dit heb ik gedaan door op een stukje plastic te krassen en met een klein kwastje, gedoopt in alcohol, de inkt op te pakken.

Plate Born Pretty - Pure World-L002 met artikelnummer: #48006, kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...