Pagina's

dinsdag 20 oktober 2015

Born Pretty plate BPL-028

In m'n vorige post had ik al verteld over de stempellak van Born Pretty. Hier is een swatch van de bruine lak en plate BPL-028.


Voor onderstaande nagels ben ik eerst begonnen met een blauwe base van Essence - Electriiiic. Ik ben er met een laagje Beyu nr. 330 overheen gegaan. Hierna heb ik gestempeld met plate BPL-028 en de nieuwe blauwe stempellak van Born Pretty; ook deze bevalt me erg goed!


 De zwarte base is Sinful Colors - Black on black. Op de plate heb ik Mundo de Unas - Nabu en Handy - Mint een paar keer gescrapet en daarna gestempeld.

BPL-028 kost momenteel 1,99 dollar. De stempellakken zijn nu 2,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde producten. Dit geldt ook op alle nail art.


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...