Pagina's

donderdag 15 oktober 2015

Born Pretty Store BPL-026

Met BPL-026 kun je veel kanten op. Ik heb er drie mani's mee gemaakt maar had nog veel meer ideeën.

Ik ben hier begonnen met een zwarte base. Ik heb met Mundo de Unas - White en BPL-026 gestempeld. Hierna heb ik het mat gemaakt. Bij de Action vond ik 'Brush pens', op de gok kocht ik 3 verschillende pakjes en begon m'n nagels in te kleuren. Het bleek te werken! Toen het droog was heb ik weer een gewone topcoat aangebracht.


Brush pens van de Action

De blaadjes moest ik gewoon gebruiken voor herfstnagels. Na een witte base heb ik gestempeld met BPL-026 en bruine stempellak van Born Pretty.
Ik had wel eens oude stempellak van BP geprobeerd maar die vond ik niet super. Maar deze nieuwe lijn, wauw! Hij stempelt echt heel goed.
Hierna heb ik m'n nagels mat gemaakt en ingekleurd met Sharpie stiften. Met een dun kwastje en alcohol ben ik eroverheen gegaan zodat het wat in elkaar ging overlopen.


Als laatste heb ik een kleur gekozen die ik echt bij de herfst vind passen. Catrice - Chromeo & Julia uit de Chameleon collectie. Ook hier heb ik weer gestempeld met de bruine stempellak van Born Pretty. Vervolgens heb ik het mat gemaakt. 


BPL-026 kost momenteel 3,89 dollar. De bruine stempellak is in de aanbieding voor 3,59. Born Pretty Store heeft wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...