Pagina's

maandag 15 april 2019

Beauty BigBang XL-057

Deze plate vind ik zo gaaf! Vooral de afbeeldingen die vanuit het midden ontstaan.


Ik ben hier begonnen met een zwarte base en heb de afbeelding met wit gestempeld.
Na een matte top coat heb ik de inkt van m'n Sharpie stiften gebruikt om de afbeelding in te kleuren.

Ik heb dat gedaan door met de Sharpie op een stukje plastic te krassen. Een kwastje dat ik gedoopt had in alcohol gebruikte ik om de inkt op te pakken en zo de nagel in te kleuren. Ik heb geel, roze en blauw gebruikt. Ik ben bijvoorbeeld met roze over een stukje geel gegaan en zo kreeg ik oranje op m'n nagels.

De zon scheen dus ik moest voor een holo lak gaan. De base is Kaleidoscope - Blue Hologram en met Mundo de Unas - Black heb ik de afbeelding gestempeld. Hierna heb ik het een matte top coat gegeven.
Ik heb de inkt van m'n Sharpies gebruikt om de afbeelding in te kleuren. Deze pakken beter op een matte ondergrond. Hierna heb ik het een gewone top coat gegeven.

Beauty BigBang-XL057 met SKU: BBBXL-057 kost momenteel €2,64. Ook kun je via AliExpress bestellen.
Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code MP10 krijg je nog eens 10% korting.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...