Pagina's

zaterdag 13 april 2019

Born Pretty Spring Garden-L009

Weer zo'n plate die perfect bij het voorjaar past!



Ik wilde deze afbeelding perse gebruiken, maar hij is vrij klein. Op m'n pink paste die perfect. Op m'n andere nagels moest ik m'n stempel flink uitrekken en heb ik onderaan nog een klein stukje erbij gestempeld. Ik heb met een lichtgroene en donkergroene kleur van Mundo de Unas gestempeld.

Ik heb hier eerst een gradient gesponst met Sinful Colors - Snow me white en Parrot Polish - King of the sea!
Ik heb bovenaan een takje gestempeld en de bloemetjes met zwart. Na een matte top coat heb ik de bloemetjes ingekleurd met alcohol ink.


Plate Born Pretty Spring Garden-L009 met artikelnummer: #46113, kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig worden er nieuwe nail art artikelen toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...