Pagina's

zondag 6 mei 2012

Knorretje

Deze zondag is de challenge van Adventures in Stamping 'Unnaturel Animals'.
Dit was mijn idee:
Voor m'n duim wilde ik weer een monkey in the jungle maken maar dan met een rood aapje. Het ging al mis bij het sponzen; ik had in het midden te donker gesponsd, dus die kon ik er weer vanaf halen.
Op m'n wijsvinger had ik een groen spinnenweb gestempeld met een paarse spin.
Op m'n middelvinger had ik een blauwe gradient gemaakt als zee. Daarin wilde ik een vis stempelen met een vraagteken boven zich die naar een vlinder keek. Helaas bleek de gradient nog niet droog te zijn waardoor ik alles meenam tijdens het stempelen, grote fail dus :-(
Op m'n ringvinger wilde ik modder maken met een groen varken. Maar m'n stempel van de varken vond ik niet zo duidelijk.
En op m'n pink een blauw lieveheersbeestje met gele stippen.
Ik vond het idee leuk maar door de fails had ik er geen zin meer in.

Na m'n plates bekeken te hebben bedacht ik me dat Knorretje ook wel goed onder een onnatuurlijk dier zou vallen. Ik stempelde Knorretje eerst met wit, daarna kleurde ik 'm in met roze en daarna stempelde ik met donkerblauw. Helaas lukte het precies stempelen niet, aangezien het al half 3 was besloot ik om maar (chagrijnig) naar bed te gaan.

Vandaag dus weer opnieuw aan Knorretje, alleen heb ik het me deze keer wat makkelijker gemaakt.
Ik heb eerst twee lagen gelakt met Gosh nr.598 'Bubble Gum'. Daarna heb ik Knorretje gestempeld met plate SdP-10 en donkerblauwe lak van Konad. Omdat hij (of zij?) omhoog kijkt heb ik een vlindertje gestempeld met plate CH3 en paarse stempellak van Konad.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...