Pagina's

zondag 15 september 2013

Nieuwe lakjes

Ik heb een hoop nieuwe lakjes staan. Voordat de lak bij z'n andere vriendjes mag staan wil ik 'm eerst uitgeprobeerd hebben.

Van de week kreeg ik van m'n leerling Mabel twee Pure Ice lakjes uit Amerika. Vorig schooljaar vroeg ze of ik die lakjes had en ondanks mijn ongeveer 600 lakken had ik nog geen Pure Ice, helaas. Ze ging in de vakantie naar Amerika op vakantie en kwam terug met twee ontzettend gave kleuren. Als ik er stond had ik waarschijnlijk dezelfde kleuren gekocht. Wat bof ik toch weer!

Last Chance is een mooie dieppaarse kleur die in twee laagjes dekt. Bedtime is een sheer lakje dat over Last Chance prachtig te zien is.
De Etos heeft ook een nieuw merk: Invogue. Ik kocht onder andere Guilty Pleasure, ook dit is een sheer lakje en deze heb ik ook op Last Chance gelakt.
Ik heb ze om en om gelakt. Dus eerst als basis Last Chance van Pure Ice en daarover op m'n wijs- en ringvinger  Bedtime; en op m'n middelvinger en pink Guilty Pleasure.

Ook het stempelen heb ik om en om gedaan. Ik heb gestempeld met plate  XXL Big SdP 1. Op m'n wijs- en ringvinger met Color Club - Cold Metal; en op m'n middelvinger en pink Color Club - Hot like lava.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...