Pagina's

zaterdag 11 juli 2015

Born Pretty plate BP-L024

Plate BP-L024 staat vol met bloemen en de afbeeldingen zijn erg groot. Ik kon dan ook niet kiezen met welke afbeelding ik wilde beginnen. Met verschillende nail art technieken kun je veel kanten op.


De afbeelding van de hibiscus heb ik in wit gestempeld en op de stempel laten zitten. Ik heb de bloem met gele en oranje acrylverf ingekleurd. Hierna heb ik het op m'n nagel geplaatst en heb ik de blaadjes met groene alcohol inkt ingekleurd. Het midden van de hibiscus heb ik met rode alcohol inkt verder ingekleurd.


Bij de kleine bloemetjes heb ik eerst een water marble gemaakt. Vervolgens heb ik met Mundo de Unas - Black en BP-L024 eroverheen gestempeld.


 In deze zit erg veel werk maar dat is helaas niet goed te zien. Ik heb namelijk eerst een base gemaakt met een fan brush op m'n bakmatje. De strepen in verschillende roze en paars tinten zijn op de foto helaas niet goed te zien. Hierna heb ik eroverheen gestempeld met Mundo de Unas - Black en BP-L024.

Plate BP-L024 kost 4,49 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...