Pagina's

maandag 2 mei 2016

COTM Gradient

De Challenge Of The Month is deze keer gradient.
Van nailproduct.nl kregen we sponsjes om de gradient te maken. Deze kun je makkelijk van de andere aftrekken en dan heb je een zeskantig sponsje. Hij is wat grover dan de make up sponsjes die ik normaal gebruik. Ze werken trouwens ook perfect als je een glitterlak wil aanbrengen.
Ook kregen we er een lak bij. Ik kreeg Nail Perfect - 034 Winnig Star, een goed dekkende goudkleurige lak.
Ik wilde m'n gradient hierop aanpassen. De bovenste kleur is Catrice - First class up-grape. De middelste is een 'one coat' lak nr. 209 van de Hema, deze dekte erg slecht en ik begrijp dan ook echt niet waarom ze dit one coat durven noemen. Onderaan is Winnig Star van Nail Perfect.
Ik heb met Mundo de Unas bruin en goud een soort tegengesteld gradient gemaakt en dit heb ik gestempeld met plate Dana-10.




Hieronder zie je welke creaties de andere meiden hebben gemaakt.
Vergeet onderaan niet te stemmen op je favoriet!

Nailgloss

Blog en Beauty

Brilliant Nails

Creative Nails 4 Fun

iOnTrend

Lots of locks




Welke gradient nail art vind jij het mooist?

Brilliantnails
Lotsoflocks
Nailgloss
Creativenails4fun
Iontrend
Blogenbeauty
Nailsbymalinka
Do Riddles

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...