Pagina's

zaterdag 26 november 2016

Born Pretty Store nailmail

Born Pretty Store is één van m'n favoriete webshops. Behalve dat de producten erg goedkoop zijn en de verzendkosten gratis, is de kwaliteit ook nog eens erg goed.
Ik voel me altijd vereerd als ik eens in de zoveel tijd vier gratis producten mag uitzoeken. Dat neemt niet weg dat ik zelf ook nog eens regelmatig bestel. De dunne kwastjes waarmee ik stamping decals inkleur en kwasten om m'n nagelriemen schoon te maken koop ik er altijd.

Meestal vraag ik plates omdat ik daar de meeste ervaring mee heb.
Ik begon me deze keer zorgen te maken over m'n pakketje want het duurde twee maanden. Nadat ik contact op had genomen met BP kreeg ik een mailtje terug dat ik me geen zorgen hoefde te maken en ze gaf me het tracking nummer. Deze bleek al een maand onderweg te zijn vanaf Maleisië, maar gelukkig kwam het vandaag binnen. De postbode was wat minder blij. Ik hoorde wat gerommel bij de brievenbus, daarna nog eens opnieuw (m'n oren zijn altijd gespitst als de postbode komt, of überhaupt witte busjes :-) ) Toen ging toch maar de bel en zei een norse postbode dat m'n brievenbus te klein was 😁

Naast de 4 plates die ik had uitgekozen, zaten er nog meer cadeautjes bij!

Hieronder de plates. Ik ben geen kei in fotograferen.
Ik denk dat ik als eerste voor de geometrisch plate ga.

De plates nog met de folie erop


En dan m'n eerste officiële stamping mat. Als ik stamping decals wil maken, gebruik ik een silicone bakmatje of ik doe het op de stempel. Ik ben erg benieuwd naar deze!


Wat een hoop water decals heb ik gekregen!! De zwart-witte paisley vind ik erg gaaf. Ik ben erg benieuwd of ik daar nog wat kleur in kan verwerken.
De ijsjes en cupcakes zijn ook zo schattig!!




Zoals ik al eerder zei heeft Born Pretty wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...